Uusimmat Tikis-videot

Valmennukset

Uusimmat artikkelit

Ergonominen työasento – 8 vinkkiä

Välillä istuminen on välttämätöntä ja siksi oikeanlainen istuma-asento on tärkeää hallita. Röhnöttäminen ja eteenpäin kaartuva ryhditön asento sekä toispuoleisesti istuminen ovat huonoja tapoja ja altistavat selkäkivun synnylle.

6 hyvää syytä treenata maksimivoimaa

Elämme aikaa, jolloin valtavaa fyysistä voimaa tarvitaan normaaliarjessa hyvin harvoin. Kauppakassin materiaali ei edes kestä paljon kymmentä kiloa enempää ja matkalaukkujakin vedetään rullien varassa. Voima jatkaa silti ihmisten inspiroimista, kuten se on tehnyt jo tuhansia vuosia.

Duoball – tehokas apuväline rintarangan avaamiseen

Duoball eli tuplapallo on oiva apu ryhdin suoristamiseen ja kipujen helpottamiseen. Suurimmalla osalla paljon istumatyötä tai fyysistä työtä tekevillä on kerran elämässään onglemia selän kanssa. Kyyryyn juuttunut rintaranka ei jaksa kannatella kehon painoa, eikä ryhditön selkäranka jaksa kantaa suuria kuormia.

5 keinoa hallita nälkää

Näin vuoden alussa moni haluaa eroon parista joululoman tuomasta lisäkilosta. Ruokavaliota kiristettäessä yllättää myös dieettaajan inhottava seuralainen, nimittäin nälkä.

Arjen pelastava kana-riisivuoka

Tämä kana-riisivuoka, nimensä mukaisesti, todella pelastaa kiireisen arjen. Ainekset vuokaan, sekoitus ja uuniin kypsymään. Näin syntyy iso vuoallinen ruokaa pariksi päiväksi.

Vähälaktoosinen ja vähärasvainen heraproteiini: WHEY+

Se on vähälaktoosinen, vähärasvainen sekä FAST-proteiinien lippulaivatuote. Se on WHEY+! Jos etsit erittäin laadukasta heraproteiinijauhetta, tässä on sinulle ratkaisu! Miksi heraproteiinijauhetta tulisi löytyä jokaisen salitreenaajan kaapista?   Heraproteiini on...

Mitä tapahtuu, jos urheilu on kaikkesi – ja se otetaan sinulta pois?

Monia meistä yhdistää sama addiktio: liikunta ja sen tuoman onni, kaunis keho ja parempi suorituskyky. Jokainen meistä toteuttaa tätä riippuvuutta eri tavoin. Joillakin koko vuoden paras kaveri on itsekuri ja periksiantamattomuus, kun taas joillakin on käynnissä ikuinen sykli kovan treenin ja itsesäälin jaksoja.

Lupaa itsellesi, ettet tee näitä 5 asiaa vuonna 2017

Miksi toistaisit vuonna 2017 samoja asioita, jotka aiheuttivat sinulle mielipahaa tänä vuonna? On olemassa viisi asiaa, joiden tekeminen meidän pitäisi luvata lopettaa itsellemme. Monilla on tapana tehdä uudenvuodenlupauksia ja useimmiten ne koskevat jotain konkreettista kuten esimerkiksi urheilua, mutta joskus lupaukset voivat olla abstraktimpia.